středa 10. července 2019

Letní prodloužený víkend



Před prodlouženým víkendem o svátek slovanských zvěrstvozvěstů jsem potřeboval dát do kupy sekačku. Někdy při minulém sekání se z ní uklepal kryt motoru držící startovací šňůru. Tak jsem na chatu vyrazil ve středu sekačku rozebrat. Sundal jsem na nabroušení a vyvaření nůž, který byl v jednom místě prošoupaný a celkově otupený. Domluvil jsem si s taťkou, že to ve čtvrtek svaří.
Ve čtvrtek jsem tedy vyrazil za ním na dílnu, kde se mu to povedlo parádně svařit. Byl jsem tedy připraven na opravu :)

V pátek jsme jeli na chatu myslím až ráno. Píšu zpětně tak si nejsem jist, ale není to úplně důležité.

Dopoledne jsem se dal do zadláždění toho velkého kamene, který byl rok opřený o chatu do cesty od schodů k pergole, kde se často chodí a je tam bláto když třeba prší. Začal jsem ho odklánět že s ním odpochoduju na místo. Jak jsem jo postavil, tak jsem se praštil do hlavy o okenici, až se mi zatmělo, jak se mi zatmělo povolí jsem svaly a začal na mě padat. Už jsem ho nemohl zachránit, sotva jsem uskočil a nenechal tam nohu. Jak dopadl na zem, kus se uštípl... Na mi s usazováním musela pomoci žena, manipulace v jednom byla fakt na prd. Pak jsem ještě usadil tři kameny do cesty nad schody.

Odpoledne přišla návštěva, tak jsem se už práci nevěnoval. Večer jsme poseděli u ohýnku a byla pohoda.

V sobotu jsem nejprve opravil tu sekačku a pak jsem se dal do speciálního úkolu. Protože jsem měl již navoženou kompletní zásobu dlažby, tak jsem začal pracovat na obkopání chaty na "izolaci" základů. Chata základy prakticky totiž nemá, a pořád je prohrabují myši víc a víc, už několik let jsem s tím chtěl něco udělat. Tak jsem na straně pergoly kopal a kopal a vozil a měřil. Celý den svítilo jak blázen a já se přismahl. Večer jsme vyrazili na návštěvu ke známému na chatu na oheň, cestou jsem se zastavili pro plyn na lednici který došel. Asi za dvě hodiny na návštěvě mě po pár panácích začala brutálně bolet hlava. Museli jsme jet zpět na chatu. Když jsme přijeli tak už jsem sotva vylezl bolestí do postele. Díky slunko!

V neděli jsem se probudil celkem OK, tak jsem pokračoval v kopání. Dostal jsem se do fáze že jsem podkopával základy do sklepa, abych protáhl trubku a mohl pak vytáhnout vodu a kabely a tak. Většinu dne jsem tedy pracoval v kleče ve sklepě. Tak se dalo vedro vydržet. Ale nedodělal jsem to. Odpoledne jsme jeli domů.

Dokopat jsem se to vrátil v pondělí. Nalezl jsem totiž inzerát,m že někdo prodává les, 4kč metr, tak jsem se to vyrazil obhlédnout. Nechtěl jsem tam jet jen tak, tak jsem vyvenčil pejsky a pokračoval v kopání. Dovezl jsem si z města taky trubku a povedlo se mi to pěkně připravit.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat