neděle 11. srpna 2019

Dětský víkend

Další víkend moc práci nepřál. Bylo domluveno že přijede sestra se švárou a známej s přítelkyní na víkend, že budou stanovat a děti se vyblbnou. Na konec nám řady účastníků prořídly, ale víkend se uskutečnil. Žena byla s autem pryč, tak jsem si navezl věci už ve čtvrtek a vyrazil jsem vlakem s pejsky v pátek. Ten příjezd vlakem na chatu mě celkem baví, je to taková změna a člověk z toho víkendu má jiný pocit než se hnát v autě.

Sešli jsme se v pátek večer a pak poseděli u ohně až do noci. Proto mi nebylo v sobotu ráno moc do zpěvu, ale rozchodil jsem to. V sobotu jsme dali výlet na hrad a pak jsme pokračovali na jídlo ke Gurmánovi. Celé dopoledne jsme mokli ale nebylo to nepříjemné, naopak.

Vrátili jsme se potom vlakem zpět a chystali se na večer. Švára si zabouchl klíče od auta v kufru auta. Ono se mu to nemělo zamknout, když měl klíček v autě ale stalo se. Tak to tam doloval drátem, až se mu povedlo kalhoty s klíčkem protáhnout skoro ven a jak se klíček zmáčkl ve škvíře, tak se odemklo.

Večer přijel ještě další známej se ženou a zase jsme poseděli. V neděli
ráno si tam vázali s dětma blbosti z balonků. Já jsem pak začal pracovat. Začal jsem vyrábět novou lavičku, tentokrát lavičku ke kamennému stolu.

Lavičku jsem do večera nedodělal a jel jsem v neděli večer vlakem domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat