pondělí 5. srpna 2019

Další lavička a rovinka u ohně

Hned o dalším víkendu k nám měly namířeno máma a tetky na kole. Že si večer uděláme oheň a že přespí a druhý den pojedou zpět. Chtěl jsem tam stihnout nachystat nějaké věci, jako rovinku u ohně a lavičku a na tu rovinku. Začal jsem na tom makat už v pátek a v podstatě jsem ten plácek u ohně dodělal. Horší byla sobota, kdy jsem vyráběl lavičku a celý den střídavě pršelo. Vždy když jsem rozložil nářadí a vše, začalo pršet. Dělalo to tak až do večera, tak jsem jí nedodělal. večer jsme udělali oheň v tom starém grilu pod altánem a bylo.

Hosté chtěli vehementně grilovat. Dokonce si na to dovezli maso. Protože jsme zrovna neměli žádný funkční gril a na tom starém jsem řekl, že to dělat nebudu, musel jsem tam půl hodiny večer hrčet centrálou a grilovat na elektrickém grilu. Už se těším až nějak dořeším nějaký kámen na grilování u ohniště nebo třeba ten postavený grill.

V neděli bylo o poznání lepší počasí. Tak až odjely, dostal jsem šanci dodělat tu lavičku. A to se mi povedlo. Konečně je na čem posedět.





Žádné komentáře:

Okomentovat