neděle 13. října 2019

Delší víkend v říjnu

Chtěl jsem trochu zamakat na chatě, tak jsem si prodloužil víkend o jeden pátek. Na chatu jsme se nechali odvézt už ve čtvrtek, tak jsem se mohl dát do díla. Ještě ve čtvrtek jsem řezal trámy jak divej, ale už jich mám snad na přístřešek nad teráskou dost. Teda ještě stojny, ale to bude až jindy... Tohle jsem dělal prakticky až do tmy


Hned druhý den jsem se pustil do další plánované akce. Začal jsem rozebírat dřevěnou stěnu z venku. zase to byla práce na celý den, vytrhat všechna prkna a palubky aniž bych je rozštípal a zbavit hřebíků.
Protože bylo potřeba před upevněním OSB desek srovnat trámy, tak nalézt vhodná prkna a strámy obložit tak, aby se to trochu dostalo do roviny. Nechápu jak to předtím mohlo být tak šejdrem všechno.
Další level byl obkládat osbčkama. V jednom člověku celkem dobrá nakládačka, ale dal jsem to jakš takš. Takže večer jsem největší plochy měl a zbývalo vyřezat vejmrdy :/





V sobotu jsem pokračoval ve vyřezávání těch míst kolem trámů. Fakt hrozná práce, startovat chcípat elektrocentrálu, měřit, přidržovat šroubovat nad hlavou ze stoličky... Ze stoličky jsme dokonce spadl. Taky jsem dělal hliníkové plechy na těsnění škvír a podobně. No ale čas se nachýlil ja já jsem začal uklízet. Pak se trochu najedl, vyvenčil pesjky, dal sprchu a za chvíli přijela žena a šli jsme na oslavu do vsi. Kamarád měl narozeniny. Proto jsem v neděli už neudělal nic :( trochu jsem to tam přepálil...



Žádné komentáře:

Okomentovat