pondělí 21. října 2019

Rozebrání předku

Další víkend je za námi. V pátek jsem ženu s pejsky vysadil na chatě a musel jet známému pomáhat s počítačem a sítí. Přijel jsem tedy na chatu až pozdě, když už jsme měli návštěvu. Návštěva měla slinu, tak jsem sice šel spát brzo jak jsem chtěl, ale namazanej 😎

O to hůř jsem se v sobotu ráno pouštěl do práce, šlo to pomalu ale na konec jsem se rozhýbal... Začal jsem právě rozebírat přední část chaty k obložení OSB deskami. Šlo to mnohem hůře, než předchozí části. Bylo to dost přitlučené, musel jsem rozebrat i balkonové palubky ze spod... Totální past! Hlavně jsem ale sundal dveře. Pak už jsem to musel ten den dodělat, jinak by jsme byli bez dveří... 

Kolem dveří jsem hodně řezal pilou, tak pořád létaly piliny a byl všude bordel, prostě radost. Ale na konec se podařilo, pozdě odpoledne jsem měl osb obloženy a dveře přidělány... 



A byl večer a brzo přijela rodina na návštěvu, takže už se nic neudělalo.

V neděli jsem oplechoval ciltivá místa kolem trámů, kde by mohly proklouznot myši, a začal jsem vyřezávat zákryty ke stropu. To byla dobrá prácička, hodně měřit a pořád chodit řezat. Takže sto podzimních kilometrů splněno. V závěru už jsme to jen objeli pěnou a mohli jsme uklidit a jet domů...



Žádné komentáře:

Okomentovat