středa 2. října 2019

Jedno říjnové úterý

Zase jsem se rozhodl vzít si den volna a jet udělat kousek práce. Přijel jsem v pondělí večer se setměním a do ničeho jsem se už nepustil. mohl jsem proto jít spát brzo a brzo vstávat :)

V lese jsou nějaké vývraty. Už na jaře jsem se s majitelem dohodl, že si tam něco zdělám, tak mě popadl hned ráno nápad, udělat trámy. Potřebuji šesti metrový trám a střechu terasy. Tak jsem si to vyměřil šňůrkou a řezal a řezal... Na konci jsou si všiml že je celý strom trochu chycený, tak ještě zvážím, jestli tyhle trámy použiji. Ale výsledek byl nad očekávání! 


Potom jsem začal dodělávat rozdělanou stěnu chaty. Trvalo to déle než jsem čekal ale vypadá to na konec docela dobře! Po velice pozdním obědě jsem ještě sešrouboval pergolu která se nám při páteční vichřici naklonila, uklidil jsem nářadí, natřel lavičky u ohně a uklidil... Mohlo se jet domů!

Žádné komentáře:

Okomentovat