neděle 29. března 2020

První dny bydlení na chatě

S koronavirovou krizí nás začali strašit někdy kolem 14. března. Ze začátku to vypadalo dost strašidelně, lidé vykupovali obchody, že nešel kopit ani pytlík kolínek na oběd, ani maso čerstvé či v plechovce. Začal jsem tedy indexovat zásoby, které máme doma i na chatě, abych věděl, jak dlouho vydržíme v případě že nastane kolaps společnosti. Zjistil jsem že jsem připraven velice dobře.V bedně na zábavu se mi nakupilo postupně pár lahví. Děla jsem si legraci jak dlouho tam budu muset být abych to dopil. Kdybych tak věděl, že budu ještě dokupovat :(


Ze začátku jsem začal nejprv opravama. Musel jsem opravit rozbitou střechu od altánu, zalepit trochu okap a podobné úkoly. Hodně času jsem věnoval stříhání vrb všede v okolí :) Další spoustu času a benzínu jsem věnoval řezání trámů na altán motorovkou v lese. Myslím že koncem březa byly trámy na hrubo připravené.

Také jsem navážel odkopanou hlínu na svah u ohniště. Ale to se táhlo až do dubna.

Žádné komentáře:

Okomentovat