pátek 10. prosince 2021

Bezpečnostní kamera

Protože tam tak málo jezdíme, najednou jsme neměli úplně dobrý pocit, jestli je naše chatička v bezpečí, tam tak sama. Tak jsem zaserfoval po internetu a narazil na alze na kameru s pohybovým senzorem za nějakých 1400Kč. Sice jsem se chvíli rozmýšlel jestli ji vzít, ale na konec mi ta cena přišla pěkná, tak jsem ji vzal. Dnes lituji, že jsem nevzal dvě, protože vzápětí jí zdražili asi o tisícovku...

Ta kamera se jmenuje "IP kamera Tesla Smart Camera PIR Battery". Tahle kamera má v sobě baterku, wifi a pohybový senzor. Tedy nekomunikuje pořád, ale pošle snímek když se tam něco pohne. A zároveň začne nahrávat video na kartu uvnitř. Až do zimy jsem nevypínal internet a na kameru jsem se jednou denně připojoval a koukal co se tam děje. Nyní, když solár dává málo je internet vypnutý. Takže to funguje jako nějaká fotopast.

Mám nastaveno, že když odejdu s mobilem za hranici nedaleké vesnice, tak se kamera zapne a když se zase vrátím, tak se vypne. To proto aby nenahrávala mě. Toto funguje pouze s internetem. Když je odpojený, musím to dělat ručně. Plánuji tedy udělat na internet speciální solár který pojede pořád. A když se vybije, tak světla a čerpadlo budou fungovat stále. Ale to až v budoucnu...

Kameru jsem instaloval asi první týden v září. Dnes je skoro konec prosince a stále píše 100% baterie. Má jednotky záznamů. Jednou to tam šla okouknout sousedka, jednou tam v noci prošla liška. Jednou tam prolezl pavouk a párkrát tam zlobil pták.

Rád bych dal až ušetřím korunky ještě druhou ze zadní strany chaty...






Žádné komentáře:

Okomentovat