čtvrtek 30. prosince 2021

Úplný závěr roku

 Pečící víkend

Koncem prosince byly holky domluvené na společném pečení cukroví. Jediný stres co jsem s tím měl, aby fungoval plech spískem a nepřipalovalo se to. Jinak to byla dámská jízda, tak jsem tam nebyl. Taky byl trochu důvod aby se jim tam nemotali Tobiáš s Bárou a nesežrali jim cukroví. Tak jsem s nima byl doma a zabavil se jinak. Vydal jsem se tam až v neděli ráno. S vozíkem, že dovezu nějaké dřevo domů. Takže o pečícím víkendu nic nenapíšu. Za to napíšu, že jsme si dovezli domů vánoční stromeček. Byl to ulomený vršek smrku...

Štědrý den

Den před štědrým dnem krásně chumelilo. Vymysleli jsme tedy, že by jsme se mohli dopoledne setkat s přáteli na chatě a udělat pečení jablka, svařák a tak. Vystavili jsme zvadlo. Sice byla předpověď, že má pršet, ale večer jsem prohrnoval sníh a ještě ve 3 hodiny ráno když jsem šel na WC, bylo všude bílo a sněžilo. Jaké bylo naše překvapení, když jsme se v šest vzbudili a pršelo a po sněhu ani památky. Nejprve jsme to tedy zrušili. Pak jsme to při bližším zkoumání meteoradaru přehodnitili. A zrušení jsme zrušili. Stejně se moc lidí nepřihlásilo, tak je to jedno.

Sešli jsme se tam kolem desáté, dali vařit čaj a svařák, udělali oheň. Sice nepršelo ale celkem foukalo. Ale i tak si myslím že se to povedlo. Jablko na ohni v karamelu či medu bylo parádní! Svařák taky. No a už byl čas se rozejít a vyrazit domů... Pěkně jsme tam poklidili a bylo po akci.


Mezi svátky

Mezi svátky jseme tam jeli akorát na jednu noc. Zase bylo bílo a mělo to ze dne na den roztát. Já měl připravené poličky na stěny a vzal jsem si motorovku. V lese jsem dělal dřevo a když byla tma, tak jsem šel omítkou přidělávat poličky. Snažil jsem se sem tam něco poklidit, ale času nebylo mnoho. Rád bych to tam do jara trochu vypucoval, všude leží různé odřezky co je mi líto vyhodit, ale nevypadá to hezky a za kůlnou se nedá ani projít. S tím se musí něco udělat.

Na poličky jsem se tam musel ještě vrátit zabílit je. Nyní už je snad hotovo. Tak uvidíme co nám přinese nový rok.




Žádné komentáře:

Okomentovat