čtvrtek 25. května 2023

Jeden den kopání

 Vzal jsem si jeden den volna, abych mohl něco dělat na chatě. Na víkendy to bude nyní mizerné, protože nás toho čeká dost doma, tak ať se práce posouvá.

Vyrazil jsem na chatu hned ráno, měl nachystané věci na přidělání pantů ke sklípku a věci na výrobu dveří ke sklípku. Také jsem měl v plánu odkopat kus stráně, abych mohl přistavět kousek kůlny.

Hned ráno jsem udělal ty panty, do výroby dveří jsem se nepouštěl. No a pak začal kopat. Odkopal jsem 20-30 kotoučů. Dělal jsem to do večera. Pak už jen zamkl a mazal pryč. No, myslel jsem že toho stihnu víc, ale měl jsem toho dost :(

1 komentář:

  1. Když jsem si přečetla váš popis, jak jste strávil jeden den prací na chatě, tak musím říct, že to zní jako pořádná dřina. Ale zároveň se vám jistě podařilo udělat spoustu užitečné práce. My jsme zrovna objednali komíny jednoprůduchové na chatu a už se těším až budou postavené. Potom si sedneme celá rodina ke krbu a budeme odpočívat.

    OdpovědětVymazat