úterý 11. března 2014

Myšák

Dnes jsem byl na otočku na chatě. Vezl jsem tam pár drobností, dvě nové palandy a matrace. Dostal jsem se tam až po tmě. Při zběžné kontrole jsem objevil v kuchyni chycenou myš v pastičce a druhá pastička byla sklaplá a prázdná. Zároveň byla zatažena k otvoru do druhého sklepa. Tam je podél taková škvíra... Myš to asi chytlo, nezabilo a utíkala do škvíry, kde tam se jí pastička stáhla. Myslel jsem, že se tam o víkendu nedostanu. Ale budu tam muset vyrazit alespoň natáhnout mnohem víc pastiček! Jo a objednal jsem nám ty kamna... Tak jestli stihnou přijít, tak je tam asi pojedeme alespoň odvézt.

2 komentáře:

  1. Kdybys potřeboval zase siláka (Matěje) na pomoc, stačí brnknout ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu to zvazovat, az tam budu potrebovat dostat 124kg kamna :)

      Vymazat