pátek 14. března 2014

Přišly kamna!

Kamna., která jsem objednal, přišly asi za tři dny. V den, kdy mi přišel email, že zítra přijdou a že mi jednu až dvě hodiny předem zavolá přepravce, zvonilo číslo. Nemohl jsem ho vzít, tak jsem mu volal zpět. Kamna už jsou vyloženy a zaplaceny. No dobrý, no. :) Nemohl jsem se dočkat až je uvidím. A není divu. Jsou překrásná. Chlubil jsem se jimi všem, koho jsem potkal ;) Dnes, když už jsem vychladl, začal jsem shánět v odpoledních hodinách roury. Na konec jsem pochodil v jednom železářství. Protože kamna jsou dělaná na 175 průměr, musel jsem koupit redukci na 150. Bohužel neměli, ale stačila redukce 180/150 a sedí téměř dokonale. Dále by bylo záhodno koupit ocelové trubky, ale protože je v současnosti můj rozpočet již značně napnutý, zvolil jsem plechovou klasiku. Pár let vydržeji. Když budu topit víkendově. No a pak můžu koupit kvalitní. Rozdíl v ceně je cca tří až čtyřnásobný... Roury jsem si sesadil a zjistil jsem, že budu potřebovat ještě jednu krátkou za horní koleno do komína. Jinak mám asi vše. Mám dokonce i záslepku na díru v podkroví, kde měl předchozí majitel petry. Snad měl průměr 120, jinak ji budu muset jít vyměnit. Bohužel o víkendu s kamnama nejedem, přítelkyně má dnes vysokou horečku a já zítra trampský bál. Tak snad za týden!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat