neděle 9. března 2014

Zase dřevo a první pořádná opice

Opět se blížil víkend, a já už věděl co nás čeká. Zase bude dřevo... Na chatu jsme vyrazili v sobotu, tentokrát na jedenáctou. Hned jsme se vrhli do práce. Já jsem řezal kupu tlustých lísek, poté jsem potřebné štípal. Přítelkyně to vzhledně rovnala do dřevníku. Myslel jsem jak to bude jen takové lážo plážo pracování, ale když jsme k večeru končili, byl jsem z neustálého ohýbání a nošení a tahání úplně hotovej!

 
Když byl čas obědu, udělali jsme si rychlý ohýnek a opekli buřta :) Po chalupářském guláši asi další nejtypičtější jídlo chalupáře :) Posezení na sluníčku s lahví pivka a buřtem mě na další práci příliš nenaladilo, ale co se dalo dělat!


Dřevník se sice plnil pomaleji než jsem si před stavoval, ale večer, když jsme měli hotovo jsem nás pochválil. Přeci jen, nesmím na nás být tolik tvrdý :)
 

Přítelkyně musela večer jet domů. Já nechtěl, tak jsem si pozval pár kamarádů. Někteří se na mě vykašlali ale dva dorazili. Na zahájení večera jsme vyrazili do vsi na pivko a utopence. Také se trochu seznámit s vesnicí! Utopenec a pivko mi velice bodlo!
 

Po hospodě jsme pokračovali ve veselení v chatě. Veselili jsme se tak do třech. Poté, když už naše témata prořídla a diskuze se změnila spíše v hádku s nejasnou artikulací, jsme ulehli ke spánku!

Ráno tak v sedm nás nevybíravým zvoněním telefonu vzbudila žena jednoho kamaráda. Ten si ještě maličko poležel a vyrazil. Já spal tak o hoďku déle. Poté jsme začali pomalu vstávat, trochu uklidili a kolem dvanácté vyrazili k domovu. Bohužel celý zbytek dne jsem byl malátný. Ale alespoň jsme trochu zapili chatu!





Žádné komentáře:

Okomentovat