čtvrtek 3. března 2016

Ještě větší díra

O uplynulém víkendu jsem byl po dvoutýdenní chřipce. Ani bych na chatu nejel. Ale potřeboval jsem si tam něco vyzvednout a zároveň mi přišel nový voltmetr, tak jsem se tam vydal. S voltmetrem jsem se jal měřit solární panel. Svítilo slunko, sice nesvítilo jako o život, ale na únor dobré, byl před ním takový opar. No a naměřil jsem cca 0,3A. Tedy, vzhledem k tomu že nám ledpásky žerou asi 3x0.5A = 1.5A tak na hodinu svícení musím 5h dobíjet :) Sice až bude sluníčko víc v ráži, tak to dá asi trochu více, ale takto je to k prdu... Proto jsem oživenou autobaterku vzal domů na nabíječku.

Bohužel nám nezbyde než koupit solární panel :(  Vybráno už má, ještě uvolnit keš...
http://www.i4wifi.cz/Solarni-panely-1/Solarni-panel-GWL-Sunny-Poly-150Wp-36-cells-MPPT-18V-EUFREE-1.html




A když už jsem tady byl, vyhlédnul jsem si drobnější práci, abych to po nemoci moc nepřehnal. Dříve jsem plánoval nechat kamna jotul na stupínku zhruba velkém jako je nyní paleta. To je asi 15cm. Nyní jsme se rozhodli, že je dáme přímo na podlahu. Proto bylo potřeba snížit otvor na komínovou rouru. Tak jsem ho vysekal. No a to bylo vše. Už by bylo na čase díru ke kamnům dodělat, tedy vlastně omítky a vybílit. Ale v létě, když se dalo být venku, jsem si říkal, udělám to v zimě. No jo, ale v zimě. Ale v zimě  je vždy potřeba topit, což nejde když se udělá omítka... Tedy musí se na to v létě...




1 komentář:

  1. Také jsem hledal nějaké takové nabíječky, které by byly na solární pohon . Zatím se ale rozhoduji, jakou konkrétně vyberu. Takže si tak ve svém volném čase pročítám různé recenze a testy a přemýšlím :-)

    OdpovědětVymazat