neděle 20. března 2016

Poklízecí víkend

Kolem chaty všude ležely různé kusy klacků rozkousaných od psa, kusy plesnivých desek a tak. U ohniště od minulého roku z kuchyně na spálení stará paneláková skříňka. Bylo na čase s tím něco udělat. Tak jsme se chopili hrabiček a hrabali, vozili, nosili. Udělali jsme si první ohýnek :) Zastavil se kamarád a pravil, že se mu nejvíc líbí první chata. Né naše :( musíme se víc snažit... 

Dále jsem si hrál s větráky, kvůli cirkulaci vzduchu na půdu. Přinesl jsem si jeden větší na 12v... Ale pořád to nemá moc význam. Začínám si myslet, že je to doslova k ničemu a bude potřeba něco raději udělat se stropem. Problém je ten, že dole máte 25°C ale na půdě třeba 15 ... než se to vytopí. V zimě jsem zjistil že stropem samotným utíká dost tepla, tak se bude muset asi celej sundat a zateplit po obvodu v meziprostoru...

Dál jsem pokračoval v kopání prostoru na dřevník. Odkopanou zeminu jsem navážel na cestičku ke kadibudce, takže už je pěkná, nikde žádné kořeny. Ale od ruky to jde velice převelice pomalu, takže stavba je v nedohlednu. Škoda že jsem nedostal v práci dovolenou, měl jsem v plánu to tam dostavět během ní.

Protože se blíží velikonoce, vzpomněl jsem si na svůj plán ,zasadit si vrby :) Obešli jsme pár okolních a ustřihli proutky, které jsme zasadili podél potoka. Tak snad se něco chytne...










Žádné komentáře:

Okomentovat