čtvrtek 17. března 2016

Soudky na dešťovku

Dnes jsem projížděl kolem prodejny soudků a možná tudy dlouho nepojedu, proto jsem se rozhodl dva vzít. Objem 120l, cena 350kč za kus. Budu je potřebovat k plánovanému automatickému zavlažování. Možná z jednoho udělám provizorní sprchu... Ještě nevím... 
Soudky jsou od čokolády. Pan prodejce, vypadající na to že nedělá nic jiného, mi poradil, že můžem čokoládu sníst. Já bych jí zkusil raději vymýt v potoce ;)
Dneska večer ještě měřím rpi na fotopast. Žere max. 300 mA. Nevím jestli je to tím, že provizorní zdroj, který jsem kdysi udělal pro dobíjení mobilu na čundry z baterky od notebooku že nedá víc, ale každopádně fotí i s 200mA. To znamená z jedné mojí průměrné autobaterky cca týden provozu. No na zkoušku to stačí...







Žádné komentáře:

Okomentovat