neděle 9. dubna 2017

Dva nové stromky



O víkendu jsem byl marnej, pokoušel se o mě moribundus nebo co, tak jsem potřeboval odpočívat. Žena byla v práci, tak jsem byl na chatu jen na otočku v sobotu, na kontrolu a tak.
Minulý rok nám majitel louky při obsékání usekl švestku dole pod mezí. Když jsem u něj byl na zdvořilostní návštěvě, tak se dušoval, že to nebylo naschvál. Proto jsem si dovolil naplánovat výsadbu nové. V pátek jsem se zastavil do zahradnictví, a nakoupil:
  • bílý rybíz (ten se nám neuchytil minulý rok)
  • švestku odrůda Vlaška, podnož Myrobalán
  • broskvoň - goldrich
Švestku jsem zasadil kousek od místa kde byla minulý rok ale poblíž pařezu, aby nebyla tolik v ohrožení sekačkou. Rybíz jsem zasadil do řady rybízů a broskvoň jsem zasadil ke sklípku do meze. Broskvoň jsem nakoupil po delší úvaze, myslím že by tam mohla jít, je tam takový klidný kout... 

Kolem stromků jsem dal takovou tu bílou ochranu proti sekačkám, aby byly při kosení lépe vidět. Snad to pomůže.

A protože jsem neměl ještě dost, poklidil jsem v kůlně. Odvezl jsem do sběrného dvora staré matrace  a jiné bordely a prázdné lahve. Nyní se tam dá zase trochu hnout. Pak jsem začal dělat místečko pejskům dole v chatě, aby nemuseli ležet jen na gauči :) Vyhodil jsem tu hnusnou bílou poličku co tam byla a dal tam skříňku z kůlny. Na ní bude vysílačka a budou se tam dobíjet mobily a tak...



1 komentář:

  1. Taky se letos chystáme dávat na zahradu stromky. Teda spíše tůje. Už mě ty pohledy sousedů přes plot nebaví. A za ně půjdou nejspíš půdokryvné růže, ale okrasné květiny jsou v gesci mojí manželky, takže to nechám na ní. Každopádně něco takového by se líbilo i mě. Ale já mám svoje záhonky a to mi stačí. :-D

    OdpovědětVymazat