sobota 29. dubna 2017

Jarní příprava dřeva na zimu

Pokračuji v chystání dřeva na zimu. V pondělí nepršelo, tak jsem si půjčil vozík a dovezl na chatu první várku. Naložit, převézt a vyložit je na celé odpoledne po práci. Cesta tam a zpět je skoro sto km, ta to trvá... Na chatě jsem to začal skládat do lesa opřené o stromy, říkám si že to bude malý improvizovaný plot mezi sousedy :)

Chtěl jsem jet ještě ve čtvrtek, ale protože celý týden pršelo, tak jsem na louce u lesa zapadl... Nic z toho tedy nebylo. Dnes jsme o víkendu doma, a dopoledne nepršelo, tak jsem jel do lesa alespoň spálit větve a něco trochu ještě nařezat a trochu dopucovat mez.

Jó dělání dřeva není jen řezat a skládat do hranice v dřevníku. Příští rok budu muset vymyslet nějaké dřevo někde poblíž, tohle je vážně zdlouhavé...









Žádné komentáře:

Okomentovat