pondělí 24. dubna 2017

Opravené napouštění v potoce

Uplynulý víkend bylo strašné počasí. V sobotu celý den propršelo, tak jsem dopoledne vařil, dělal drobnosti v chatě a šel ven promoknout s pejsky a byl večer. Ale v neděli jsem si i trochu zapracoval. Rozhodl potřeboval jsem opravit potok. V zimě se mi ulomila kovová trubka na napouštění konví, když byla celá zamrzlá a já se jí snažil osekat. Nyní už bude potřeba začít zalévat, tak jsem se do toho již dopoledne dal. Nevymýšlel jsem žádnou složitost, kus prkénka hadice na melioraci. Za hodinu nebo tak bylo hotovo!




Poté jsem pokračoval v kopání místa na terásce. Hlínu jsem navážel do zadní části terásky, abych jí lehce zvětšil tak o metr. Dále už jsou zasazené smrčky majitele lesa... Násep jsem obložil vykopanýma drnama, tak snad se hned zazelená....




Jinak jsem v sobotu i v neděli viděl našeho srnce. Chodil se pást na bylinky kolem chaty. Ale bylo bohužel vidět, že byl hubený a nemocný, měl průjem... Jednou si lehl za kůlnou. Musel jsem ho jít odehnat, aby ho neprohnali pejsci a málem jsem došel až k němu... Doufám že nám tam nepojde. Bydlí tam s náma prakticky od začátku...




Žádné komentáře:

Okomentovat