pondělí 17. dubna 2017

Velikonoční víkend

Prodloužený velikonoční víkend proběhl bez větších a viditelnějších pracovních zásahů. Ale úplně jsem nelenošili. Jedno dopoledne jsem do auta protahoval elektriku k tažnému zařízení a měnil letní kola za zimní. Poté jsem celé velikonoční pondělí od ráno do večera instaloval tažné a taky zapojoval elektriku k tomu. Už zbývá jen a pouze odblokovat diagnostikou jednotku a zapsat do kouli do techničáku a můžeme vyrazit pro dřevo, jakmile bude volný vozík. Dřevo na nás v lese zatím snad ještě čeká, i jsem něco přiřezal v týdnu!


 

Dále jsem vykopal pařezy po pravé straně u schůdků na louce, kde leželo dřevo minulý rok. Bude se to tam alespoň dát trochu sekat sekačkou a lépe vypadat. Pařezů tam byla pěkná hromada. Celkově jsem tam srovnal terén a porovnal hromadu kamení. Taky jsem tu hromadu kamení trochu rozšířil navožením kamení z potoka, který jsem tuhle čistil. Kamení se bude hodit do základů koupelky. 

No a poslední "velká věc" byla mírná oprava dřevěného střšního žebříku, který byl na straně u komína. Přendal jsem ho po drobné vysprávce na stranu štítu. A odšrouboval jsem držák soláru s TV anténou. A povedlo se nám to sklopit. TV anténa šla hned pryč, o tu nikdo nestojí. Solár jsme také sundali.




Ten starý často diskutovaný solár byl složený z 6V článků v ručně vyráběném rámu. Tolik asi k jeho vlastnostem :) Byl propájený kablíkama. No něco. Na uvedený stožár přišla anténa na 2m/70cm, co jsem si dovezl z paneláku. Měl jsem několik metrů koaxu belden h1000 který vyšel ze stožáru až do půdy. A tam jsem ho prostavil pár metry H155 kterou jsem protáhl až dolů k vysílačce. Odzkoušení proběhlo korektně, na chystaný převaděč na nedaleký kopec jsem se dovysílal, což je úspěch!

Na řece jsem jeden den zahlédl vodáky. Škoda že nemám loď, zrovna by to fakt šlo! Závist...



Žádné komentáře:

Okomentovat