pondělí 16. dubna 2018

Druhý dubnový víkend

Blížil se nám druhý dubnový víkend. Já v týdnu před ním ještě jezdil po odpolednách trochu nadělávat dřevo na mez, než to nasaje mízu a obrazí lupením. Dokonce jsem tam toho stihl vozík odvézt a potřeboval jsem ještě jeden. Plány na pátek byly všelijaké a na sobotu taky. V pátek jsem se zdržel dlouho v práci a tak jsem jen doma naložil věci a pejsky a jel jsem pro ženu a jeli jsme na chatu. Tam jsem šli vzhledem k tomu kolik bylo za chvilku spát.

Ráno jsme vyrazili brzo ráno pro zbytek dřeva. Chtěl jsem porazit suchou břízu a naložit jí, ale byla shnilá na prach. Tak jsme jen naložili zbytek dřeva. Byla to vrchovatá fůrka ale naložili jsme vše. A jelo se na chatu. Bylo kolem poledne, tak jsem šel rovnou vařit. Žena zatím skládala dřevo. Není nad to to mít kvalitně rozdělené. (dřevo je zatím složeno pod mezí v místě odcizeného kamení, snad ho také někdo neodcizí)


Po obědě jsem chvíli škrábal špatný nátěr na vařiči a už jsme se museli vydat domů. Hodit se trochu do gala a jeli jsme sestře na oslavu narozenin...

Večer jsme přijeli zpět na chatu. Už tam byli známí co si chtěli přijet opéct buřty a dělali ohýnek. Tak jsme se přidali. Sice jsem po hostině neměl na buřty chuť, ale byla to paráda. Měl jsem děsnou rýmu celý týden, tak jsem měl strach abych nenachladl nebo něco ale zvládl jsem to :)

Druhý den už jsme kloudně nic nedělali. Já jsem doškrábal a dobrousil a znovu natřel ten vařič, děvčata přenosila trochu dřeva k dřevníku na pořezání. Já zas odpoledne rozsekal dva pařezy na plácku před chatou, aby tam nepřekážely, mezi tím co žena uklízela. A jelo se domů.


Žádné komentáře:

Okomentovat