pondělí 23. dubna 2018

... pokračující kopání ...

Následující týdny jsou a budou stále ve znamení nekonečného kopání. V pátek mě žena odvezla na chatu a jela pryč, měla jiné povinnosti na sobotu. Tak jsem dělal drobnosti. A hlavně jsem sestavil vařič, natřený vypadá celkem dobře. Taky jsem připojil jeden asi 140Ah, cca 10 let  vyřazený akumulátor do sklepa. Už jsou tam 3. Ve sklepě jsem odhalil hromadu vyhrabaných děr od myší. To je fakt síla a musím to vyřešit...

Ale pravá a pořádná dřina začala v sobotu. Nejprve jsem ráno vykopal a navozil drny z louky u řeky na svah před kůlnou. Pak jsem to tam vyskládal. Šlo o to, upravit svah tak aby se nesesul a neodnesla ho hned voda. Snad se tráva chytí.
 


Pak jsem vyměřil kde cca bude přistavěná místnost chaty a zjistil jsem že dosavadní ukopaná cestička za chatu by byla v místě rohu dost ouzká, ta nezbylo než zase kopat a rozšířit jí. Vyměřil jsem si zhruba o kolik a jel jsem. Protože bylo děsivé vedro, vždy jsem si dal chvíli pauzu, něco si přečetl a pak zase kopal a tak celý den až asi do sedmi. Bylo to nesmírně úmorné a byl jsem zničený. Většinu odkopané zeminy jsem vozil na svah pod novou cestičkou z boku a udělal jsem z toho krásnou mez, kterou bude potřeba taky obložit drny. Večer jsem si dal hned po práci rychlou sprchu a už se zastavil Franta na kafe.










Když Franta odjel, obešel jsem okruh kolem řeky do vsi s pejskama, aby z toho dne taky něco měli :) Pak přijela žena, opekli jsme maso k večeři a v devět šli spát 😁

V neděli jsem od rána do oběda zase kopal. Až jsem nemohl zvednou krumpáč a hlady padal, jeli jsme domů. Cestou jsme si dali oběd a zmrzku. Parádní víkend. Udělal jsem toho fakt hafo!

Voda v potoce už zase sotva teče. Vrátilo mě to k úvahám o vrtu. Soused naznačoval, že by jsme do toho mohli jít společně, tak jsem poptal cenu v jedné firmě, co mi doporučil kamarád. Tak uvidíme...

Žádné komentáře:

Okomentovat