pondělí 9. dubna 2018

Lavice, vařič, kopání

O uplynulém víkendu, jsme se do prací se ženou obuli. Žena se pustila do natírání posezení luxolem, v pátek nějakou nenetrací na dřevo a v sobotu luxolem. Pak natírala vařič, ze kterého jsme společnýma silama odstranili starou barvu. Bohužel se něco pokazilo, nenaředili jsme barvu asi, a při druhém nátěru v neděli, se udělaly na vařiči vrásky.

Já jsem jen kopal a kopal. Povedlo se mi prokopat cestičku ve svahu směrem ke kůlně. Nyní chci před kůlnou udělat plácek, abych mohl cestičku napojit, a budu se moct pustit do kopání základů.

Povedlo se mi přesadit ten keř, co rostl za chatou v místě cestičky na mez před chatou. Jestli se chytí, tak bude parádně stínit sousedy...

Odkopanou hlínu stále vozím na mez. Daří se mi celkem hezky mez zarovnávat, tak možná bude i jednou hezky vypadat...

V sobotu večer se na oheň zastavili známí, tak jsme poseděli a pokecali u ohně. Počasí se vyvedlo skvělé! 

V neděli když už jsme toho měli dost a nemohli jsme, tak jsme vyrazili domů.








Žádné komentáře:

Okomentovat