čtvrtek 26. dubna 2018

Zase jsem si byl zakopat

Protože byl docela krásný den a měl jsem odpoledne spousty energie, rozhodl jsem se vyrazit si chvíli zapracovat na chatě. Pejsci se alepoň vyběhají a já taky.
Měl jsem v plánu dokopat zbytek nedokopané cestičky, ale nejprve jsem zašel pro vodu a udělal si kávu. Pejsci dostali granule které jsem cestou na chatu koupil, a ještě se vykoupali v řece. Pak jsem mohl jít na to.
Neodkopaný konec svahu byl pakárna, jak už je to hluboko, tak to bylo samé kamení. No síla. Vozil jsem to na svah pod ohniště, kam nyní plánuji vozit vše co ještě vykopu. Makal jsem do večera kdy se zatáhlo a vypadalo to na lijavec. Tak jsem cajky poklidil a jel domů. Cestou sice pršelo ale myslím že k chatě to zase nedošlo. Obávám se suchého roku a studna bude asi letos fakt nutná...






Žádné komentáře:

Okomentovat