pátek 7. září 2018

Dřevník 2

Neděle

Na nové dřevo jsem chtěl na pozemku nachystat druhý dřevník. Vymyslel jsem ho z těch šílených pražců. Nějaké jsem nanosil už uplynulý víkend. Nějaké nanosit zbývalo. Na chatu jsem se o víkendu dostal až v neděli, kdy bylo po deštích a byla konečně pořádně mokro všude. Pěkně jsem si vše rozměřil a pak jsem šel nařezat metrové kusy pražců. Motorovkou jsem nabrousil, použil jsem řetěz zničený řezáním kořenů a jal se řezat. Uříznout pražec je šílené peklo!!!
Metrové pražce jsem si rozložil jak jsem chtěl aby dřevník byl a udělal jsem jednoduché patky z dlažby. Betonovat bohužel nebyl čas, když to mám mít do víkendu hotové. Za celou neděli jsem udělal spodní část dřevníku. 




Pondělí

Hned po práci jsem nakoupil potřebné kování v železářství, vzal doma pejsky a vyrazil na chatu makat. Za celé odpoledne jsem v potu tváře uřízl tři pražce a dovalil je na místo a přidělal jako zadní stojny. Makal jsem na tom do tmy.


Úterý

Opět jsem vyrazil po práci, ale vyrazil jsem déle a ještě mě zdržovaly deště. Tak jsem stihl tři uřiznout a přidělat jednu nohu.

Čtvrtek

Měl jsem volné dopoledne, tak jsem dokoupil latě, šrouby a zbytek kování a vyrazil jsem pokračovat, aby to bylo do víkendu. Celkem sjem se zasnažil. a za celé odpoledne jsem to téměř dodělal. Latěma a prkny se to celkem pěkně vyrovnalo a zpevnilo, až jsem byl překvapen. Jsme na víkend skoro připraveni :)








Žádné komentáře:

Okomentovat