středa 12. září 2018

Oprava čerpadla

Stávající čerpadlo hecht 3301 nečerpá.  Vím že membrána je OK, ale teče málo vody. Protože bez vody se fakt být nedá, reklamovat čerpadlo asi nemohu, když jsem mu ustříhl kabel. A protože se mi nechtělo kupovat nové čerpadlo, načetl jsem na ruských fórech opravy vibračních čerpadel. V podstatě když není poškozená membrána a vibruje, jedná se jen o jeho seřízení, což se dělá vkládáním podložek kamsi, aby se posunula membrána a pod. Jenže, když nevíte co přesně a jak... Nám se přihodilo, jak jsem odčerpával desítky hodin kal, že se ochodily dorazy na hliníkovém pouzdře čerpadla. Uvnitř je takový přítlak membrány který k tomu doléhá a to je také lehce ochozené. Objednat se to asi nedá, našel jsem partslist, kde byly pouze membrány...

Tak jsem čerpadlo vytáhl ze studně a rozdělal asi 7x. Ono to zabere docela času než to člověk sám vytáhne a spustí. Rozdělal a seřizoval a seřizoval. poslední stav byl, že sice dávalo větší průtok než původně ale zase nedosáhlo tlaku. Pak už byla tma tak jsem se na to vykašlal a smutný jsem jel domů Asi budeme muset koupit nové.

Rozebrané čerpadlo hecht 3301:
 




Žádné komentáře:

Okomentovat