pondělí 10. září 2018

Víkendová "pracovka"

Na víkend jsme měli domluvené známé, že nám přijedou pomoct s tím dřevem a pražci a tak. Na osadě kam jezdí, říkají takovému víkendu pracovní, tedy pracovka. Já jsem zahájil víkend v pátek, jel jsem dodělat ten dřevník a chystal morotovou pilu, benzín a pod. Večer jsem jel domů. Žena doma chystala jídlo, buchtu a tak.


V sobotu ráno jsme jeli dokoupit nějaké věci, jídlo a pod., aby jsme zvládli všechny uživit do neděle. Prvně jsme chtěli dělat řízky, ale sestra slíbila že upeče nějaká kuřata, tak jsem jen koupil trochu bůčku, že si upečeme na večer. A jelo se na chatu.

Jen jsem stihl chatu odemknout a začít dělat bůček, když se to začalo sjíždět. Dal jsem to péct a mohli jsme jít na to. Rozdělili jsme si úkoly, někdo dělal pražce, někdo vozil dřevo, já řezal, někdo skládal... Takto jsme jeli prakticky do večera. 


Když byl čas, dali jsme si polední pauzu, ohřátá kuřata, bramborový salát a tak. Potom buchtu a kafe, nikomu se do práce moc nechtělo. Ale zlomil jsem to a vyrazil jsem a ostatní se na štěstí přidali.


Večer, když už se nachylovalo a tempo zvolňovalo se postupně dodělávalo, holky ještě odvalily vykopané pařezy do lesa, kluci donosily pražce a mohli jsme jít chystat večeři...






Během večeře jsme pořádali postupnou sprchu, mě to nepřijde, hrnec ohřáté vody, elektrická cestovní sprcha, ale děcka z toho byly na větvi. A to jsem jim sprchovací koutek obehnal plachtou aby jsme tam nestáli jen tak :)

A večer jsme se šli veselit. Poseděli jsme u ohně, hrálo se zpívalo až do noci rána? Ani nevím.


V neděli se všichni nasnídali a postupně vyráželi domů. Já začal všude poklízet. Ani jsem všechno nestihl a už byly tři odpoledne. Měli jsme toho plné kecky, tak jsme chtěli jet domů. Poslední věc bylo vyjmout čerpadlo a pokusit se ho opravit. Bohužel se nepodařilo... A hurá domů...




Žádné komentáře:

Okomentovat