pondělí 19. listopadu 2018

Podzimní víkend

Zase jsem víkend promarodil. Proto jsem se nemohl dočkat na další, kdy pojedeme na chatu. I když jsem neměl v plánu nějak moc práce, protože jak jsem dlouho polehával s chřipečkou, začala mě zase bolet krční páteř. Prostě otrava. Až do pátku jsem nevěděl jestli vůbec pojedem, pořád jsem se necítil, ale na konec jsem to prubnul. V pátek mě žena naložila večer v kanclu, nakoupili jsme v lidlu a jelo se. Tento týden začaly první mrazy, tak jsme přijeli do pěkně vychladlé chaty. Ihned jsem roztopil oboje kamna, ať se nám udělá teplíčko...


Večer nebylo moc co dělat. Bolela mě hlava tak jsem si nemohl číst ani se na nic koukat, no co vám budu povídat, když jednou chlap omarodí, tak se to vleče. Sundali jsme dolů peřiny, aby u krbu vyschnuly. Já pak pod jednu zalezl na gauč a málem jsem to tam zařízl. Asi když jsem hlasitě oddychoval tak mě žena poslala spát na půdu. Tak jsem šel.

Ráno bylo parádní. Ve městě bych se raději zastřelil než jít ráno se psama ven, ale tady se normálně těším. Obzvlášť, když je parádní počasí. A to bylo. Sice všude námraza, venku asi -4°, ale sluníčko svítilo, jasno. Na louce rozkvétaly pampelišky. No radost pohledět. Pejsci si běhali po celé louce, taky tu svobodu cítí. Byl jsem rád že jsem se nerozhodl pro další víkend v "teple".

Protože ale byla venku pořád celkem zima, rád jsem zalezl na snídani. Po snídani jsem pomalu obstaral kamna a začal chystat oběd. Naplánovali jsme bramboráky, tak jsem se nabídl, že jen nastrouhám. Na pravé ruce jsem si ustrouhl kus palce a poté na levé nehet. Asi jsem neměl koukat při strouhání na film 😀 Žena pak začala smažit a já šel trochu pracovat. Chtěl jsem udělat vypouštěcí ventil obvodu vody.


Po dlouhém dumání, jak to snadno a levně a provizorně vyrobit tak, aby se to dalo vypouštět bez lezení do skruže, jsem zvolil pistoli na zalévání. po stisknutí kdy teče se sama vrací. Naplánoval jsem odpadem protáhnou lanko, za které když se zatáhne, tak stiskne tu pistoli. Začal jsem to postupně bastlit a nedařilo se. Dělal pokračoval jsem po obědě. Pak dokonce přijela návštěva a mě se povedlo ztratit těsnění z kohout na PVC trubce. Musel jsem do města pro další spojky pod. Fakt katastrofa. 

Mezitím přijela návštěva které jsem se nemohl věnovat. A pořád jsem kolem toho běhal. Na konec jsem to stejně nedokončil protože mi to teklo. Pokračování příště... Tak jsem se šel trochu věnovat návštěvě, ale už jsem byl docela unavenej, jak jsem bez energie.

Večer jsem byl rád, když jsem si zalezl ve vytopené chatě do postele a těšil jsem se na ráno. A ráno stálo za to, zase luxusní počasí! 



Po snídani jsem začal kolem chaty hrabat lupení, odpojit a nechat rozmrznout zahradní hadici, posekat trochu trávu kde jsem to nestihl. Bavil jsem se tím ještě po obědě. Žena udělala parádní tortily, tak jsem se napral že se mi ani nechtělo nic dělat, ale šel jsem. Kolem chaty to na konec celkem prokouklo, ale ani jsem to nevyfotil. Než jsem se vyblbnul venku, žena uklidila celou chatu. Naposled vyvenčit pejsky a jelo se domů... Cestou domů začalo sněžit. A já nevypustil tu vodu....


Žádné komentáře:

Okomentovat