úterý 20. listopadu 2018

První sníh

Protože padal stále sníh a mrzlo, nedalo mi to, musel jsem pořád myslet na nevypuštěnou vodu. Tak už dnes v úterý jsem po práci naložil pejsky, nakoupil hadici a spojku a vyrazil dodělávat to vypouštění vody. Cesta se vlekla, všichni jeli pomalu, dojel jsem skoro za tmy. V chatě bylo 4° takže ještě úplně nevychladla. Zatopil jsem si trochu, abych se mohl ohřát a začal jsem to dodělávat. Byla to pakárna, pořád od skruže, všude sníh, bláto, zima, tma. Dost jsem se s tím napekloval. Ani nebudu popisovat, vypouštěcí pistole mi zapadla do odpadní roury a nešla ven a podobně, samé lepší. Ale na konec se povedlo... Vypadá to děsivě, ale je to vlastně jen do jara, než se vnitřek skruže udělá načisto. To ještě bude práce!



Když jsem to dodělal, byla chatička vytopená na 17 stupňů, mohl jsem tam posedět a dát si sváču. Vyvenčil jsem pejsky, vše jsem zase pěkně zamknul a jel jsem domů. Důležité je, že jsem nezapomněl vypustit vodu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat