čtvrtek 12. března 2020

Altán je mrtev. Ať žije altán?

Jak jsem již psal, první den mě zničený altán dost sebral. Ačkoliv to byl jen přístřešek pro auto, funkci plnil perfektně a měl jsem ho celkem rád. Když mě přešla špatná nálada, začal jsem to vidět pozitivněji. To že se rozpadl nám dá možnost jinak využít rovný prostor, který tam při jeho stavbě před lety ještě nebyl. Dá nám to možnost ho udělat pořádně, torchu větší a lépe orientovaný.

Jak už nosím asi dva roky v hlavě, dá to možnost místo nachastat na saunu a menší místnost se sprchou a možná i pár paland. To bych chtěl vyrobit ze stavenbích buněk. Celé to propojit do jednoho celku...

Co to obnáší za zátěž? Buňka by se řešila až na závěr, proto jí nepočítám. 
  • Na altán budu chtít nařezat trámy. Hodně :(
  • Vykopání hodně velkého placu
  • Vykopání sítí :)
  • Nákup hodně OSB desek a ipy na střechu. Odhaduju min 15-20 tisíc :( musím opravit střechu na staré kůlně, nová střecha na přístavku kůlny který dodělám a nová střecha na altánu. No uvidíme...
 Níže jsem si připravil menší diagram, jak to tam bude vypadata taky hrubý výkres celé stavby.


Jak vidíte, je to veké!

Žádné komentáře:

Okomentovat