neděle 15. března 2020

Koronavirový rok v kostce.

Celý skoro půlrok jsem nic nepsal, né že bych nechtěl. Ale v březnu přišli číňani s koronavirem a vše se změnilo. Byl jsem nachcípána sotva mě to přešlo, nařídili nám homeoffice. Pro nás to prakticky znamenalo odstěhovat se na chatu, což bylo super. Kdo by seděl v depresivním panelákovém bytě, že? Já tam kompletně bydlel několik měsíců, žena musela dojíždět do práce. Ačkoliv by se dalo čekat, že tam nabralo pracovní tempo rychlý spád, opak byl pravdou. Nebylo ideální počasí a homeoffice s definovanou dostupnou dobou, kdy člověk sedí do pěti u počítače nepomáhal.

Nicméně osobně jsem si to celkem užil, zjistil jsem že k životu vlastně potřebuji velice málo. Některé věci sice byly omezující neřešitelně, některé řešitelně (sprcha). Postupně bych tedy těch několik měsíců chtěl shrnout, co se na chatě událo.

Protože letošní jaro bylo dost studené, topil jsem na chatě denně, spálil jsem spustu dřeva. Ale překvapivě svítilo dost slunka na to, že soláry vyrobily co bylo potřeba. Díky zavedené vodě tam byl zajištěn základní komfort. Sice tam máme modem, ale jen na 30gb. Operátor sice dal na firemní číslo data zdarma ale za cenu, že jsem měl telefon pořád připojen. Většinou jsem si ho nezvykle nebral ani na WC abych nemusel znovu vytáčet VPN :)

Kapacita plynové lednice se také ukázala dostatečná i na delší pobyty, to díky dojíždění ženy do města za prací. Nedostatčný byl vařič na 2kg lahev, měl jsem pocit že dochází pořád. Hlavně díky tomu, že poslední třetina plynu hoří dost mizerně a člověk pořád čeká.

Ale co shrnovat víc, jdeme na postupné článečky o tom, co jsme na chatě dokázali. Data budou orientační, přesně na víkend to vypisovat nebudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat