neděle 9. května 2021

Dodělání trubek

 Další víkend jsem jel na chatu až v sobotu ráno s pejsky vlakem. Dopoledne nebylo moc teplo ale odpoledne bylo vedro! A já kopal poslední část trubek pod příjezdovou cestou na louku. Dělal jsem to prakticky do večera ale trubky jsou hotové!!! Večer přijela žena a udělali jsme si ohýnek a poseděli.

V neděli dopoledne jsem usadil pár kamenů pod schodama, ať se to pomalu dláždí a hlavně jsem udělal díru zaházenou kameny jako trativod-vsakovačku na dešťovou vodu u altánu. Napojil jsem okapy a jsme připraveni na první mohutné deště, které mají v týdnu přijít. 

Jsem rád že je akce trubky za námi, sice nějaké zbyly, ale ještě budu muset udělat jeden odtok u dřevníku, takže nejsou zbytečné. Celá akce trubky jen v materiálu vyšla na 12 000kč a to jsem něco málo již měl nakoupeno minulý rok...





Žádné komentáře:

Okomentovat