sobota 29. května 2021

Meliorace

 Ve čtvrtek jsem byl zase posekat ať je na tábor pěkný trávníček, a dost mě štvala ta bažina v louce. A protože jsem na chatu jel v sobotu makat jen sám, rozhodl jsem se zkusit opravit starou melioraci, kterou už jsem částečně vyčistil před lety a případně tam svézt vodu z bažiny. Proto jsem v sobotu začal postupně odhalovat meliorační trubky, hledat směr, a vždy vykopat po metru a půl zase díru a zase najít… A prostrkovat tam drát a čistit. Dostal jsem se asi až na konec. Tak jsem začal dělat výkop z bažiny přímo ke trubkám a svádět tam vodu. Byla to práce prakticky na celý den, ale myslím, že se mi to na konec celkem povedlo. Uvidíme co to udělá, jak to bude vysychat. Někdy později tam zahrabu meliorační rouru kterou ještě koupím…






Žádné komentáře:

Okomentovat