úterý 18. května 2021

Nový stůl a oprava sekaček

Do malého tábora nezbývá moc času a víkendy jsme většinou na chatě, tak se snažíme v týdnu připravit vše na víkend. Na nic jiného prakticky moc nezbývá čas. V srpnu po táboře už na nic na chatě ani nesáhnu! V týdnu jsem dovez od truhlář nový pivní set. Jeho cena vyšla myslím na 3700. Ale je mnohem kvalitnější a lepší než ten první, co už tam máme. Edita ho teda chystala a natírala, také natírala dřezy na venkovní umývárku nádobí. Já se ve volnu snažil opravit křivinořez a sekačku. Na křovinořezu jsem měnil spodní kloub, protože dělal hrozné vibrace. Na konec jsem ho asi měnil zbytečně, protože se ukázalo, že nejvíce pomohlo namazat uložení hřídele v trubce. No a na sekačce jsem doplňoval oadané šrouby a vařil popraskané plechy. V přední části jsem navařil k plechu takovou tyč, protože se vždy plech o trávu ohnul a škrtal o nůž. Tyto úpravy jsem dělal skoro každý den a už byl zase víkend…







Žádné komentáře:

Okomentovat