neděle 23. května 2021

Velký natírací víkend

 Na víkend byla naplánovaná “velká” akce. Celý týden jsme se chystali aby bylo vše připraveno. Proto jsme tam v pátek jeli už celkem unavený, s narvaným vozejkem věcí a čekali jsme na sobotní brigádníky.

Postupně se to začínalo sjíždět a po chvíli to vypadalo na louce pod chatou jak na technoparty. Samé auto, karavan a tak. Lukáš začal prkénkama obkládat kadibudku, holky se soustředily na na natírání altánu, verandy a tak. Já jsem kácel suché stromy v mezi, které tam suchly, Suché jsem vykácel, ořezal, rozřezal. Holky uklidily větve. Také jsme posekali louku, aby se na tábor založil trávník. Různě jste poklízelo, kopala hlína na schody a tak, s pauzu na oběd až do večera. Večer proběhl táborák, já tam byl jen chvíli, protože jsem velice rychle dostal okno a šel spát.

V neděli nebyla moc pracovní atmosféra, tak se jelo domů …








Žádné komentáře:

Okomentovat