neděle 13. června 2021

Prodloužený víkend

 Protože se nám stal na chatě takový incident, kdy zazlobil tlakových spínač, nachystal jsem si věci abych se na chatu přesunul už ve středu, s tím, že dva dny budu dělat z chaty a po odpolednách tam opravím tu vodu a něco ještě nakoupu a tak. Sešli jsem se tam teda ve středu se známejma, že budeme makat, Lukáš šel ještě obkládat kadibudku prkýnkama, holky koupat a já setkal trávu. Před večerem jsme kadibudku stihli usadit na betony. Spodek jsme při tom natřeli olejem, aby to vydrželo… Celá je trochu křivá, nedělá mi to radost. Dělal jsem jí po večerech ve stodole s čelovkou a reflektorem a prostě mi to někde ujelo. A jak je ve stodole křivá zem, tak jsem si toho asi nevšiml. Mrzuté ale co nadělám. Ale na druhou stranu, má jeden zásadní tuning. Střešní okno 👽

Ve čtvrtek jsem odpoledne předělával vodu, vyměnil jsem tlakových spínač, seřídil ho, trochu to zkulturnil. Ještě do toho budu muset sáhnout a připojit vypouštění vody na zimu, protože jsem na to nakoupil dost rozdvojek. Ale už je to lepší než předtím!

No a pak jsem se věnoval kopání… 

V sobotu jsme se tam zase sešli v sestavě čtyřech a šli makat. Lukáš šel obkládat kadibudku prkýnkama a já zapřáhnul holky do kopání hlíny na schody. Jinak to nešlo. No věnovali jsme tomu podstatnou část dne. No a pak holky dodělávaly cestičku ke kadibudce a já jim k tomu vozil hlínu. Jeden z dlouhodobých úkolů je hotov. Hlíny na schody je snad už také snad dost, tak se budu moci věnovat jejich dokončení, jen co budu vědět jak :) Kadibudka už je také dokončená.

Zase to byl velice plodný víkend. Obzvlášť děvčata si myslím sáhla na dno. Ještě pár takových a bude klid 😎😎










Žádné komentáře:

Okomentovat