čtvrtek 24. června 2021

Středa

 Ačkoli je do tábora ještě hromada menších úkolů, chci si nechat čistou hlavu a soustředit se na kuchyň. Proto jsem ve středu po práci vyrazil na chatu, kde jsem chtěl hlavně posekat trávu a dodělat schody. O víkendu chceme rozebrat kuchyni a a pak budu týden pryč…

Dovezl jsem na chatu tedy nějaké papírové krabice a jiné věci, něco jsem naložil k odvozu. A začal dodělávat schody. Provrtal jsem je a přišrouboval. Na konec nevím, jestli to bylo moudré, jak se dotažením šroubů pražce hnuly, tak se některé začaly trochu kývat. Ale uvidíme, možná šrouby v budoucnu povolím nebo dám úplně pryč. Ale zatím, než se ten svah nejvíc sesedne tam budou. Po deštích byly některé stromy v mezi zase ohnuté, tak jsem donesl žebřík a seřízl jsem je, jestli se nenarovnají. Odtáhl jsem všechny větve které jsem i v sobotu prořezal kvůli schodům dozadu do lesa. Na závěr jsem to tam celé pojezdil sekačkou. 

No odjížděl jsem po osmé, ale projekt schody je dalo by se říci kompletní!




Žádné komentáře:

Okomentovat