úterý 22. června 2021

Táborového setkání


Blížil se víkend, na který bylo naplánované táborového setkání. V sobotu se děti i rodiče přijedou podívat na místo, kde se bude tábor konat. Což je s ohledem na věk dětí asi pochopitelné. V týdnu před výpravou jsme tedy dětem připravili pamětní placky, nakoupil jsem nějaké věci na úpravu studny a sehnal železné profily na schody. A ve středu večer jsem se již nechal odvézt na chatu. Až večer, tak jsem nic už neudělal, Ve čtvrtek mám jsem měl homeoffice a v pátek dovolenou. 

Tak jsem to tam ve čtvrtek odpoledne po práci všechno pěkně posekal. Louku sekačkou, kolem chaty sekačkou a křoviňákem. Chtěl jsem křoviňákem udělat i ten bordel mezi smrčky za chatou, ale došel mi benzín. Nevadí, stejně byly tropy a nedalo se to vydržet. Bavil jsem se tím do večera. Mezi tím jsem se s pejskama došel vykoupat, pokecal se sousedem který tam přijel a tak…

Protože jsem stihl v týdnu koupit ještě kohoutek a nějaké redukce a tak, začal jsem dovolenkový pátek tím, že jsem ve studni připojil vypouštěcí ventil na zimu, také jsem připojil trubku, kterou tam mám zakopanou k louce, a na ní udělal kohoutek. Takže nyní se dá pustit voda i přímo na louce. Na zalévání, blbnutí, nebo kdyby tam někdo stanoval a tak.

Dál jsem si dovezl na vozíku takové železné zinkované plechové profily, které chci zatloukat před pražce na schody. Takže odpoledne jsem začal dělat schody. Profily jsem řezal na metrové kusy, pražce na půl, tedy mají cca 120cm. Vždy jsem Zatloukal dva profily před usazený pražec. Pak to všechno přišroubuji. Nešlo to nijak rychle, kde byl nějaký kamen, tak to nešlo zatloukat a musel jsem ho vykopat. Přebírat pražce, řezat, vozit, nosit. Do toho neuvěřitelné vedro. Úplně tropické. Odpoledne tam přijeli známí nachystat si nějaké hry na sobotní dětskou akci a pak odjeli. Večer za mnou konečně přijela Edita a už jsem nebyl sám.

V sobotu ráno jsme to s Editou začali chystat na příchod dětí. Všude možně poklidit věci, vydrhnout nové dřezy, sprchu a tak… Edita pak začala vařit bramboračku a řízky a já jsem jsem dopoledne pokračoval se schody. Pořád úmorná práce na sluníčku. Když všichni přišli od vlaku, musel jsem se trochu z kulturnit a trochu jsem po různou pomáhal. Dělal se oběd a tak. 


Odpoledne jsem už pomohl jen s lodí, kdy jsme s Adelou došli vysekat břeh u řeky, dotáhli loď a pak s dětmi jezdili a hráli nějakou hru. Když bylo po akci s lodí, musel jsem se dát do pucu a jel jsem bratránkovi na narozeniny. Protože jsem zjistil, že jsem se dost spálil na slunku, zastavil jsem se ve městě pro krém… Když jsem večer přijel, většina rodičů i dětí bylo pryč, zůstalo jich pár stanovat. Posedělo se u ohně, ale měl jsem dost.



V neděli když se hosté pomalu odebírali pryč, dodělával jsem schody. Dodělal jsem je skoro komplet. Vše jsem usadil, nezatlučené kusy plechů jsem ořezal … Nestihl jsem je pouze přišroubovat a udělat zábradlí. Je mi jasné, že se ještě budou muset postupem času opravovat. Hlínu pod pražci jsem dusal pouze palicí a udupal. Takže si ta hromada hlíny bude stoprocentně sedat. Ale co. Hlavní je, že jsou schody použitelné. Pomalu jsme vše sbalili a v pozdním odpoledne jsme vyčerpaní jeli domů.

Tento víkend byl možná poslední ve staré kuchyni. Nyní už máme v plánu rozebrat interieér chaty, trochu to tam předělat a připravit tam větší kuchyňskou linku, sporák a tak… Tak uvidíme! Taky nám tento víkend ukázal co nás trochu čeká v létě při táboře a co ještě musíme připravit.

Žádné komentáře:

Okomentovat