neděle 6. června 2021

Umývárka a dřezy

 V pondělí jsem byl na očkování a do středy jsem měl horečku. Ach jo, nestihl jsem nic připravit. Ve čtvrtek, když už mi bylo lépe, jsem byl na chatě posekat trávu, aby nám nepřerostla přes hlavu. V pátek jsem byl u zubaře, kde mi udělal velký zákrok a zakázal mi několik dní velkou námahu. To mi tak strašně pokazilo náladu, měl jsem toho tolik naplánováno! Lukáš obkládal kadibudku prknama, tak jsem musel spolupracovat s holkama, které dělaly těžké práce, aby mi nepraskl zub. Pod přístřeškem jsme chystali místo na umývárku, což obnášelo přendat skříně, musel se ukopat kus svahu, srovnat to tam, přendat je, vyrovnat, usadit. Pak přišlo na řadu přidělání dřezu, který jsme dostali darem. Hned poté jsme šli na dřezy na nádobí. Holky nanosily dlažbu, srovnali jsme zem, usadili to. Já pak šel a vše si zaměřil, opsal a zapsal. Vyrazil jsem na nákup kohoutků, redukcí, spojek, trubek na odpad … Když jsem přijel tak jsem to do večera zapojoval. Ale úspěch! Voda tekla a odtékala! Večer jsme poseděli u ohně a v neděli jsem dodělával jen držák kohoutků a tak… Byl to pokrok!


Žádné komentáře:

Okomentovat