neděle 10. dubna 2022

Medvědí česnek

 Já i žena jsme měli koncem března mít nějakou operaci. Snažili jsme se udržet ve zdraví. Edit svůj zákrok stihla, ale já jeden den před chytil covid. Tak jsme byli doma a prodělali to oba. Takže když se blížil víkend, kdy už nám bylo dobře, neplánovali jsme žádnou velkou pracovní akci, spíš se vyvenčit, tak jsme jeli ze  soboty na neděli. 

 Vypadalo to že bude hezky, ale na konec odpoledne i chumelilo. Jediné co jsem si naplánoval na vážno, bylo setí medvědího česneku. Koupil jsem dva pytlíky, tak uvidíme jestli z toho něco bude :) Já doufám že jo. Vysel jsem to u potoka za brňákama.

 Ještě jsme vzali žebřík, že zastříhnem břízám špičky, než nám přerostou přes hlavu. Dali jsme se do toho. Ale celkem foukalo, tak to bylo dost nepříjemné. Dokonce jsem z toho málem spadl, takže bylo drama a trochu nervy. A jak jsem byl po nemoci, pekelně mě bolely ruce. No hamba mluvit, ale dopadlo to dobře...

 V neděli jsme už jeli na oběd domů...


Žádné komentáře:

Okomentovat