pondělí 18. dubna 2022

Pracovní velikonoce

 Jak už to tak bývá, mám hafo dovolené k vybrání. Ač se snažím sebevíc, tak se mi žádný rok nedaří to vybrat. Proto jsem si vzal dva dny před víkendem a nechal se na chatu odvézt už ve středu večer. Blíží se mi operace kolene a jemožné, že nebudu poté na chatě týdny či měsíce. Takže bych tam chtěl něco stihnout.

 Nechal jsem si za chatou odstavený vozejk, že budu uklízet. Všude kolem chaty leží spousty odřezků dřeva a jiného bordelu, takže to doma spálíme, nebo odvezeme do sběrného dvora.

 Ještě vestředu pejsci u cyklostezky a uřeky vyčuchali vlnu z ovce, ovčí parohy a kopítka. Divné. 6eby tady řádili vlci? Taťka chtěl parohy pro známého myslivce, mysleli jsme, jestli to není muflon. Ale byla to beran.

 V sobotu jsem dopoledne vyráběl kůly na plot. Pomalu se lámou, tak je bude potřeba dál a dál doplňovat. Bohužel. Udělal jsem jich asi 20. Před obědem jsem pokecal s místňákem, který pracoval za chatou v lese. Bylo krásnně, tak jsme poseděli na pasece na sluníčku. A pak už jsem šel na oběd.

 Po obědě jsem nosil na vozejk. Bylo to šílené, nanosil jsem tam strašnou spoustu všeho. Ach jo. Stejně ale ani není poznat, že je někde uklizeno... Odpoledne jsem šel s pejsky nazdařbůh na procházku na kopec. Chtěl jsem využít toho, že zatím nenarostla řepka a jde přejít pole. A na kopci jsem objevil ovčí výběh. Les obskládaný dřevem jako oplocenkou a v něm ovce. Divné. Ale hezké.

 Večer jsem zkoušel nějaký nepořádek pálit, ale zjistil jsem že smrad a starání se o oheň mi za to fak nestojí. Toto odvezu raději do sběrného dvora.

 V pátek jsem ještě trochu uklízel a pak už pro mě přijela žena a jeli jsme domů.

 Na chatu jsme spolu jeli znovu až v neděli ráno. Já přikoupil ještě sazenici višní dlaždice. Stromek jsem šel zasadit k řece, ale zjistil jsem že mi to tam zasázelo povodí. Tak jsem jejich jednu sazenic přesadil k potoku a dal tam višeň. Uvidíme co z toho bude. Odpoledne jsme se prošli podívat na ovečky...

Večer jsem předělával světla v chatě. V pondělí jsem si upletl pomlázku, poklidili jsme a jeli domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat