neděle 24. dubna 2022

Poslední víkend před operací

 A byl tady poslední víkend před operací. Naplánoval jsem si zase úklid. Klaplo to a udělali jsme společně další vrchovatej vozjek bordelu do sběrného dvora. Dalo fušku než jsme to nanosili od chaty a kůlny na louku do vozíku. Zatím co minule to bylo prakticky jen dřevo, tak tentokrát už to byl většinou bordel. Také jsem měl koupené dvě skříňky k předělání, aby se přidalo úložného prostoru do kuchyně. Tím jsem se bavil v pátek po příjezdu do tmy. No a v sobotu odpoeldne už jsem jenom kopal za kůlnou prostor na pražce pro zpevnění stěny. V neděli jsem dodělal úpravu osvětlení v chatě a pod linkou a uklidil od cesty vrbové protky... 

Pěkně jsem si užil poslední víkend kdy jsem mohl ještě chodit. Tak chato ahoj, snad se brzy uvidíme!



Žádné komentáře:

Okomentovat