středa 21. prosince 2022

Předvánoční instalace nabíječky


Neděle

Pomalu se blíží vánoce. Tak jsem si chtěl vybrat nějakou dovolenou. Vyrazil jsem tedy na chatu vlakem, že tam budu do úterý. Materiál na práci jsem tam měl, ale plánoval jsem si i procházku s pejsky. Docela to klaplo, protože byl i sníh a celkem dost. Takže jsem si užil i zimní nálady. Vyrazili jsme tedy v neděli hned ráno. Mrzlo až praštilo, tedy -6. Od vlaku jsme šli pěšky a pejsky dost vyděsil betlém. Vždycky běží napřed a než jsem k nim došel, tak na něj oba štěkali. Ale vypadl hezky s tím sněhu. V chatě jsem hned udělal oheň i krbu i v kamnech. Chtěl jsem, ať se to vyhřeje co nejdříve. Nakrmil jsem ptáky, ometl solární panely a pomalu se dal do díla. Musel jsem vymění svorky v rozvaděči tak, aby nedošlo ke zkratu nebo zničení regulátoru. Teda opatrně. Fakt bych nechtěl vidět požár, který by mohly všechny tyhle autobaterie, které tam máme, způsobit. Povedlo se mi to. Přidělal jsem do rozvaděče nabíječku, propojil to. Pak jsem udělal krabičku se svorkami na ten kabel od kůlny a udělal k tomu zásuvku. Na konec jsem protáhl kabel do kůlny a dal na něj vidlici. Hotovo jsem měl asi v 6 večer. 


Mohl tedy proběhnout slavnostní start. A paráda, nabíječka nabíjela! Měl jsem radost. Dal jsem si rum na oslavu a pak jsem vzal petrolejku a šel zkusit osvítit betlém. Vypadalo to s tím sněhem kouzelně. Petrolejku jsem tam nechal do večerního venčení, kdyby někdo šel kolem, ať si to také užije. Vím že asi nešel ale co. Já radost měl.

Pondělí

Protože jsem včera splnil plán a nabíjení nabíjí, tak jsem si dopoledne vyrazil s pejskama vlakem na oběd do jednoho městečka po trati. Slečna vlakvedoucí mi doporučila, co si tam mám dát. Prý tam kdysi dělala. Tak jsem si to tam dal. No neměl jsem to dělat! já byl přejedený až hanba. A to jsem si objednal i dezert. Dezerty mi donesli dva. Prý mají už jen menší, tak mi dají dva. Hrůza. Ani pivo jsem nemohl dopít. Tak jsem se kulil s pejskama na procházku. Šli jsme podél kolejí po stezce do sousední vesnice a zase na vlak. Pak jsme se svezli kousek na chatu... Nekecám že jsem nevečeřel! V altánu jsem večer přidělával turistické značky a jinou ozdobnou ceduli a to bylo tak vše, co jsem udělal...




Úterý

Dnes jsem musel pomalu vyrazit domů. Vymyšlené to bylo, že do Jihlavy přijedu, až bude žena končit v práci a že tam přijdu a pojedeme domů. Tak jsem měl čas. Venku zase napadalo toho mrznoucího sajrajtu, tak jsem trochu čistil panely. Prošli jsme se s pejskama a uklízel jsem. Přece jen jsem za dva dny udělal celkem bordel, tak mi to trvalo. Obědem jsem neztrácel čas, neměl jsem hlad od včera... No myslím že já i pejsci jsme si to užili.



Žádné komentáře:

Okomentovat