neděle 4. prosince 2022

Téměř zima

 Protože jsem listopad prakticky téměř celý promarodil, tak jsme se, je to k neuvěření, na chatu dostali přespat až v prosinci. Sice jsme se sem zastavili podívat na čumendu, nakrmit ptáky a odvézt nějaký materiál, ale opravdu jsme tu vlastně měsíc nebyli. Proto jsem se fakt těšil. Těšil jsem se tolik, že me za to počasí pěkně ztrestalo a bylo hnusné, abych se prý příště tolik netěšil. Je hrozně zajímavé, že když sedí člověk doma nemocný, tak je venku krásně a dá se dělat spoustu věcí. Ale jakmile se uzdravíte, začnou padat hovna s háky a vám nezbývá sedět doma. To se potom takový chcípám jako já nedostane vůbec ven.


V pátek jsme přijeli na chatu kolem páté. Protože to je na zimu dost pozdě, byla prakticky tma. Takže to už se toho moc stihnout nedalo. Tak jsme si vytopili chatu a poseděli u krbu....

V sobotu, když počasí dovolilo, to bylo prakticky po obědě, jsem šel čistit kus lesa. Pořád trvá naše dohoda s majitelem, že hned jak to půjde, tak mi kus odprodá. Tahal jsem tedy větve a páli je. U toho jsem se celkem zahřál. Bavilo mě to zase do tmy.



Protože nám uhnívají dřevěné sloupky, dovezl jsem si na chatu tři silnější trubky, na branky. Proto jsem dělal v neděli první sloupek ze strany od Brňáků. Moc příjemné to nebylo v blátě. Pouze jsem zatlouk trubku do země, stahovacíma páskami přitáhl panty a pověsil na to tu polorozpadlou starou branku. Ty branky to bude chtít udělat nějaké nové, možná kovové, aby vydržely pár let...
Než jsem se vyblbnul s brankou, měla žena uklizenou chatu a mohli jsme se vydat k domovu.


1 komentář:

  1. Já si nemůžu pomoct, ale zima mě svým způsobem moc baví. Hlavně když jí s manželkou můžeme trávit na chalupě v Jizerských horách, to je skutečně paráda. Já si většinu času "hraju" v dílně, teď jsem navíc dostal k Vánocům nové ochranné pomůcky a manželka si čte nebo píše odborné články.

    OdpovědětVymazat