úterý 23. května 2023

Prodloužený víkend - utopil jsem telefon

 Udělali jsme si pěkný víkend. Zápisek píšu až velice zpětně, takže nebudu úplně přesný... Víkend se vyznačoval parádním počasím. Povedlo se nám dojet na chatu už v pátek celkem v čas, takže jsme si mohli po práci trochu odfouknout. Večer jsme si udělali ohýnek a poseděli...

V sobotu jsem se musel trochu dát do sečení. Obsekat alespoň meze, u řeky a pod, ta nejnerostlejší místa. I tak do dalo fůru práce. Louku a hřiště jsem ještě nedělal, protože jsem doufá, že to ještě udělají chlapci z JZD. Odpoledne dojel na oběd taťka s dronem a létali jsme. Taky jsem si zalétal a udělal pár fotek chaty. No a víc práce už se nestihlo. A večer byl už zase ohýnek...

V neděli ráno jsem se šel projet na kánoi. Našel jsem noru od nutrie, asi a vyfotil jí telefonem. Ten jsem dal do kapsy a jel dále. No a když jsem vystupoval z lodi, telefon mi vypadl do řeky. Tak jsem hned vyskočil začal ho lovit. Našel jsem ho, tak jsem byl rád. Prodávají ho jako vodotěsný. Jenže za pů hodiny se začal rosit... Začal jsem ho tedy sušit. Ale jak usušíte uzavřenou věc...




Pak jsem se dal do práce. Seřezal jsem stůl, na kterém o táboře vydáváme jídlo, aby byl užší. Lépe se přes něj dosáhne a bude s ním manipulovat. No a pak jsem se dal do vyrábění dřezů na umývání nádobí také na tábor. Měl jsem na to koupenou OSB desku kterou jsem seříznul na požadovaný formát. Vyříznul do ní dva otvory na dřezy z loten na maltu. Připravil jsem prkno s panty a sešrouboval. No a pak už jen udělal nohy. Sice to zní triviálně, ale vzalo to několik hodin. Nicméně jsme témeř připravení na táborové mytí nádobí...


3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. To zní jako perfektní víkend plný zábavy a aktivit. Ohýnek, sečení, létání s dronem, a dokonce i projížďka na kánoi. Podle mě není nad to si odpočinout v přírodě. My jezdíme na chatu každý víkend a manžel nám vždycky něco dobrého ugriluje. Na novou sezonu si chce pořídit nový gril, ale zatím se nerozhodl jaký. Našel hodně druhů na stránkách https://www.avenberg.cz/k95-grilovani-grily-na-drevene-uhli a nejraději by si koupil všechny. Nemáte někdo zkušenost s tímhle obchodem?

    OdpovědětVymazat
  3. To je skutečně nepříjemná situace, když jste ztratil telefon. Můj víkend byl, taky dost náročný, jelikož mi vykradli chatu. Policie zloděje našla ještě ten den, ale moje věci už neměl. Proto jsem se obrátila na advokátní kancelář tady, která mi poskytla právní radu a pomoc. S nimi se mi určitě podaří dosáhnout odškodnění.

    OdpovědětVymazat