pondělí 15. května 2023

Výprava a pracovka

 Hned další víkend byla domluvená výprava známé s oddílem. A chtěli jsme připravovat věci na tábor. Počasí nehlásili nic moc a trefili se. Prakticky celý víkend mimo neděle tak nějak mrholilo, bylo dusno, foukalo nebo ne a podobně. Takže žádná sláva. Známá s oddílem přijela už v pátek. Domluvily se i instruktorky z tábora a také večer přijely. Na štěstí se večer trochu vyjasnilo a nepršelo. Takže jsme mohli posedět ohně. 

V sobotu jsme se do toho dali. Já odvezl nařezaná prkýnka na podlážky do stanů, palety na podlážky pod podsady za kůlnu a začali jsme to zpracovávat. Vysvětlil jsem instruktorkám jak funguje akuvrtačka. A začaly šroubovat podlážky. Občas se u toho vyfotily kamsi na Instagram. Já se ženou připravovali podložky pod podsady z palet a následně jsme začali řezat ošklivá prkna na rošt pod postele do stanů. Aby to instruktorky mohly sešroubovat.

Odpoledne jsem musel odjet. Jel jsem na střelnici, kde jsme si byli zastřílet. Holky mezi tím dodělaly všechny rohože a přenosily podsady ze dřevníku za kůlnou...  V podvečer jsme i s dětmi uklízeli paseku v lese a podobně.

Večer jsme si zase udělali oheň. No a v neděli poklidit, odjezd. Co dělaly děti mic nevím, nebyl čas je sledovat.

1 komentář:

  1. Váš příběh je velice zajímavý a vypadá to, že jste si všechno nakonec užili. Moje děti raději zůstávají doma a užíváme si odpoledne u bazénu, když to počasí dovolí. Na večery jsem koupila gril na stránkách https://www.avenberg.cz/k94-grilovani-plynove-grily v sekci plynové grily. Posedíme si na terase a grilujeme naše oblíbené ňamky.

    OdpovědětVymazat