pondělí 22. února 2016

Konečně vlastní křovinořez

Ačkoliv bylo od jara celkem sucho, tráva kolem chaty rostla neutěšeně. Protože jsem potřeboval sekat křovinořezem na který jsme neměli peníze, musel jsem pořád otravovat kamaráda Frantu ze sousední vesnice. Jenže kamarád Franta měl strach, že mu křovinořez zničím, tak mě s ním nenechal sekat. To bylo dále neúnosné. Proto jsem sledoval bazarovou inzerci a koukal po nějakém vlastním. Ale nic normálního se nevyskytlo. Až se mi povedlo sehnat zdarma jeden nefunkční. Ovšem musím si ho opravit a nikdo neví co s ním je. Po drobnější analýze v obýváku jsem zjistil, že to magneto asi hází slabou jiskru, nebo žádnou. Na internetu jsem našel novou cívku za cca 1200. Byl to risk. Ale risknul jsem to a pomohlo to! Od té chvíle jsem si mohl kosti sám! Sice má pár vad, špatně startuje, špatně chcípá, něco v něm rachtá. Ale je náš :) A to pouze za 1200kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat