sobota 20. února 2016

Zábradlí na terásce a balkoně

Zábradlí na verandě a na balkoně se dost loupalo. Tekla z něj smůla a občas se na ní někdo přilepil. Jeden klandr byl dokonce shnilý, že se přelomil. Bylo asi na čase s tím něco udělat. Koupil jsem balakryl, tmavý mat. Líbilo se mi že byl vodou ředitelný. 
Protože jsem na chatě trávil dovolenou, bylo v plánu toto. Akorát bylo hrozné vedro, tak se kolem toho dalo pár hodin denně, než tam začalo svítit sluníčko.

Začal jsem prakticky jenom šmirglem a místy mačetou loupat starý nátěr. (což se ukázalo jako chyba, starý nátěr, ač vypadal očištěně byl asi nasáklý a po půl roce na těch prvních klandrech dochází k olupu) Postupem času jsem přešel na poříz, který jsem si dovezl od babičky. Ale i tak to bylo namáhavé... Důležité bylo, že se mi během dovolené povedlo nahradit ztrouchnivělý klandr souškou z nedalekého lesa. Faktem je, že jsem na tom postupně pracoval několik víkendů na střídačku s ostatním natíráním a tak. Do konce jsem na podzim jezdil ve všedních dnech po práci hoblovat s čelovkou na hlavě, jak to bylo časově náročné. Ale myslím že výsledek stojí za to...

Bohužel budu muset opravit ty první klandry, než jsem vypiloval techniku. Ale to už bude záležitost hodin...










Žádné komentáře:

Okomentovat