pátek 19. února 2016

Plechy a okapy

Nemohl jsem si nevšimnout rezavějících okapů a olupujících se plechů ve štítech. Proto jsem se rozhodl je natřít. To jsem ještě nevěděl, co mě čeká... Vybral jsem barvu, koupil pár šmirglů a jelo se. Začal jsem rourama dolů, zjistil jsem, že se škrábou dost špatně, tak jsem oškrábal jen co se loupalo a přetřel to. Jenže po čase se ukázalo že barva kterou jsem tam nechal, se začala také loupat. No trable. Prostě je to potřeba sakumprdum do čista. U okapů jsem uvažoval, že je nebudu muset sundavat, že oloupu ze spod co se loupe, a zbytek také nechám. No hrozný omyl, na konec jsem je musel celé sundat a škrábat škrabkou a pucovat šmirglem :( Rachota. Ale výsledek se myslím zdařil.

Další kapitolou byly plechy od štítu. Historicky byly už několikrát přetřené a loupaly se v několika vrstvách. Tam zase dostala škrabka pokouřit. O to horší, že se vše muselo dělat ze žebříku. Strašná rachota ale také se povedlo. Teda až na špičku předního štítu, tam mi prostě nedosáhl žebřík :(
Ale zkusím si na jaře, až bude teplo na barvu, půjčit od otce z práce, mají o něco delší, tak snad to půjde...









Žádné komentáře:

Okomentovat