středa 2. května 2018

První prodloužený víkend - Čarodějnice

Nastal prodloužený víkend, který jsme se rozhodli trávit - jak jinak než na chatě. Já měl sice v plánu hlavně nekonečné kopání, ale vzal jsem tam i kola. Přece jen je potřeba si tu rekreaci nejak připepřit. Protože to byl víkend kdy se pálí čarodky, měli jsme v plánu dělat oheň na chatě. Plán jsme ale na konec změnili.

Kopání se dařilo. Když jsem viděl, jak obrostl svah obložený drny před kůlnou, rozhodl jsem se obložit i navožený svah před chatou, dříve než ho odnese velká voda. A dobře jsem myslím udělal. Drny jsem kopal opět na louce, a povedlo se mi tam odkopat opravdu veliký kus. Budu to muset nějak zavozit, ale svah vypadá parádně!

Když jsem dokončil tuto část projektu, mohl jsem se vrhnout na tvoření cestičky za chatou. Měl jsem vyměřeno, kde zhruba bude končit ta zadní místnost a nevycházel mi tam žádný průchod ve svahu, takže jsem musel tomu svahu ubrat. A ubral jsem u po celé délce pod kůlnou až ke dřevníku, takže se celá cesta o kus výrazně rozšířila. Odkopaná svah jsem opět osázel drny, aby to neodnášela voda a pěkně to obrostlo. Bohužel jsem asi nevyfotil finální stav.




Dalí úkol který byl před námi jsme se ženou stihli během pár hodin jednoho podvečera. Už od minulého roku nám strašil ten hliněný kvádr pod hodinama vedle altánu. A postupně se sesypával. Tak jsme to ještě trochu odkopali a zarovnali, omotali nopovou fólií a vyrobili z prkýnek bednění, aby to pěkně drželo a možná i lépe vypadalo. Ale to se ještě uvidí :)




Poslední úkol který jsem měl, bylo vytvořit lavičku. u ohně a v altánu není neustále dostatek posezení a je to potřeba pomalu řešit. Tak jsme nakoupili materiál v OBI. Koupil jsem šrouby s kulatou hlavou, dva trámky a dvě terasová prkna. S první lavicí jsem se vyráběl celé jedno dlouhé dopoledne. Ale mám z ní radost, myslím že se mi celkem povedla. Vyšla cca na 500kč. Zbyl mi jeden trámek, tak vyrobím ještě jednu příští týden, ale musím odkoupit šrouby a prkna.






Jinak jsme si užili parádní výlety na kole, sice jen do blízkého okolí ale člověk musí začínat pomalu. Užili jsme si koupání pejsků v řece. Já se chtěl koupat v řece taky, ale ještě mi to přišlo studené. Nějak měknu nebo co. Na čarodějnice jsme na konec vyrazili jinam, u nás se nic nedělo. Byl to prostě velice plodný víkend.






Žádné komentáře:

Okomentovat